A webáruház SEO révén nő a látogatók száma

A SEO során nem csupán a tartalmi résszel kell foglalkozni, hanem a technikai dolgokkal is. Pontosan emiatt a technikai SEO audit a leglényegesebb lépések közé tartozik. Ekkor a szakértő legfőbb feladata megnézni, hogy mik egy adott oldal keresőoptimalizálási hiányosságai, mik azok, amiket mindenképp javítani kell. Sokan mondjuk keverik a technikai SEO audit kifejezést a weboldal elemzéssel. Az utóbbi egy sokkal komplexebb szolgáltatást takar. Ekkor a kulcsszó kutatás, versenytárs elemzés sem marad ki. Ezzel szemben, a technikai SEO audit a keresőoptimalizálásnak azon része, amikor leginkább a weblap szoftver beállításait és a képfájlokat ellenőrzi le a profi. Ekkor a title tagek, a mate description és a meta keywords elemzés is nélkülözhetetlen. Kétség sem fér hozzá, hogy az úgynevezett title tag és meta leírás egyre nagyobb szerepet kap az optimalizálásban. A technikai SEO audit ezen részét azért nem szabad kihagyni, mert ugye a Google a találati listán a title tag és a meta leírásban lévő rövid szövegeket mutatja meg. Az ezekben található kifejezések és a jó megfogalmazás nagymértékben kihat arra, hogy milyen mértékben kattintanak a találatra az emberek. A magasabb kattintási arány javítja a helyezést a találati listán. A technikai része az egésznek a webáruház SEO során is nagyon fontos. Ekkor nem érdemes a látogatók számának változásával éppen annyira foglalkozni, hiszen sokkal mérvadóbb a Google helyezése. Amikor a webáruház SEO a cél, akkor mindig a legfőbb feladat az adott shopot a találati lista első 5 helyezése közé felhozni, mert ugye a top 5 szerzi meg a keresők több mint felét. Mielőtt nagyon beleéli magát valaki abba, hogy pár hónap is elég ahhoz, hogy ez megtörténjen, tudni kell, hogy sajnos ez nem így van. Jobb esetben is akár fél év kell, illetve folyamatos munka és befektetés, hogy a webáruház SEO eredményes legyen és az több kifejezésre is az elsők közé kerüljön a Google keresőben. Ha pedig ez sikerült, akkor biztosan jönnek majd a látogatók folyamatosan, ami pedig azt jelenti, hogy nő az eladás és ezzel együtt a profit is.