Ünnepi köntösbe öltöztetett feedek és feldíszített storykkal támad az Instagram

No nem a cégóriás vezetett be egy újabb újítást a töretlen népszerűségnek örvendő platformján , és hópihékkel turbózta fel a social média alkalmazást, hanem a digitális ügynökség és reklám ügynökség munkatársai dolgoznak szorgosan azon, hogy partnercégei is a lehető legjobban át tudják adni az ünnepi hangulatot követőik számára.

Mert ilyenkor semmi se sok, semmi se túl giccses és jöhet minden, ami csillog, havas, angyalkás, vagy fenyőfás. A digitális ügynökség az ünnepi és karácsonyi tartalmakat már jó előre elkészíti, vagy elkészítteti, hiszen az év végi hajtásban erre külön már nincsen se idő, se lehetőség. A reklám ügynökség munkatársainak a képeket, videókat és egyéb kreatívokat egyesével is egyeztetnie kell az ügyfelekkel, mielőtt feltöltésre és megosztásra kerülnek. Csak jóváhagyás után lehet, hogy kikerüljön bármi a céges profilokra. Általában ilyenkor sok játékot szerveznek az Instagramon, mert azok mindig felpörgetik az oldalak látogatottságát és nem mellesleg egy szép ajándéknak bárki örül, főleg így az ünnepek közeledtével. A csodás hangulatfotókat, meghitt pillanatokat és tájakat, ünnepi készülődést ,családot és mennye ételeket bemutató fotókra pedig csak úgy zúdulnak a szívecskék és az elismerő kommentek.