Zöldülő reklámügynökségek

A környezetvédelem nagyon fontos, már-már égetőnek nevezhető kérdés napjainkban. Ezért nagy jelentősége van a marketinges szakmának is, hogy az embereket az őrült mennyiségű fogyasztás mérséklésére és a mennyiség helyetti minőségi termékek vásárlására ösztönözze.

A legjobb, ha a reklámügynökségek jó példával járnak elől, és maguk is törekszenek a minél zöldebb megoldások felé. Egyik lehetőség, hogy ha szükség van céges autóra városon belüli használatra, akkor mindenképpen elektromos autót válasszunk. Távolabbi utakra pedig érdemes az autóbérlés mellett dönteni egy saját autó vásárlása és fenntartása helyett. Ezen kívül a reklám ügynökség napi hulladékcsökkentésére is érdemes odafigyelni. Sok helyen biztosítanak ivóvizet az alkalmazottaknak, ami önmagában nagyon jó. A legjobb, ha ezt cserélhető ballonos vízzel oldják meg az eldobható másfél literes műanyag üvegek helyett. Ezen kívül a reklámügynökség által termelt papírhulladékot is csökkenteni kell, amit úgy tudnak elérni, hogy csak a valóban szükséges iratokat nyomtatják ki. A már szükségtelen iratok szelektív gyűjtőkbe való eljuttatatása szintén nagyon fontos. Tehát egy reklám ügynökségnek nagyobb jelentősége van a fenntartható fejlődés megteremtésében, mint azt gondolnánk.