A kevésbé hozzáértők csak legyintenek, amikor szóba kerül az e-mail marketing, vagy a hírlevél téma. Van, aki még olvas hírlevelet? Minek bajlódjak vele, lejárt lemez. Az online ügynökség szerint zárjuk ki a szkeptikusok hangját és koncentráljunk inkább azokra a tényekre, amik fehéren és feketén azt mutatják, hogy bizony, egy jól kidolgozott e-mail marketing stratégia igenis hatásos, bevételnövelő marketing eszköz 2022-ben is. Az online marketing ügynökség azt tanácsolja, ha bizonytalanok vagyunk, csak nézzük meg a nagy multi cégeket. Szinte egytől-egyik használnak valamilyen módszert arra, hogy legalább a nevünket és az e-mail címünket önszántunkból megadjuk nekik. És miért? Mert bizony van olyan márka, aki ezután akár napi szinten bombáz majd miket a hírleveleivel. És ha nekünk ez az erőszakos nyomulás nem is szimpatikus, higgyük el, nem költenének rá pénzt, ha számukra nem érné meg, nem hozna profitot. De ha ez még mindig nem elég meggyőző számunkra, akkor az online ügynökség azt javasolja, hogy ehhez az alap tézishez érdemes hozzá vennünk, hogy a social média platformok jövője bár stabilnak tűnik, de teljesen kiszámíthatatlan. És hiába van ott akár több ezer követője oldalunknak, a követők adatairól mi mit sem tudunk. Hogyan érjük el az ott lévő bázisunkat, ha leáll az adott social média oldal? Bízunk benne, hogy ezeket az érveket átgondolva a kedves olvasó is úgy ítéli meg, hogy bizony nagyon is érdemes így-vagy úgy, de elkezdeni gyűjteni a látogatók e-mail címeit és elgondolkodni az e-mail marketingünk megvalósításán, akár egy online marketing ügynökséget megbízva a feladattal.