A plasztikus betűk a modern világ felturbózott cégérei. Legyen szó kültéri, vagy beltéri elhelyezésről, a plasztikus betűk megállják a helyüket minden körülmény között.
Rendkívül nagy színskálán érhetőek el, formaviláguk pedig gyakorlatilag végtelen, így annak, hogy mit valósítunk meg belőle, valójában csak a megrendelő fantáziája és néha pénztárcája szabhat határokat.
A plasztikus betűk ráadásul, szinte az örökkévalóságnak szólnak. Színük nem fakul, még évek alatt sem, formájuk pedig tulajdonképpen csak fizikai behatással rongálható meg.
A plasztikus betűk használata a modern kor legsokoldalúbb legszebb és az egyik leghatásosabb marketingfogása. Nem véletlen, hogy a világ legmeghatározóbb márkái mind ezt a megoldást alkalmazzák, sőt, alkalmazták akkor is, mikor a marketing szinte kizárólag az online és TV platformokon folyt. A nagy cégek még ekkor is odafigyeltek, hogy a megfelelően kialakított plasztikus betűk ott legyenek minden egyes boltjukban, sok esetben több felületen is, jól láthatóan elhelyezve, hiszen egy ilyen eszköz szinte beleégeti a tudatalattiba magát, köszönhetően a háromdimenziós megjelenésének és egyéb tulajdonságainak.