Miről is szól az InvoiceManagement szolgáltatás, illetve kinek ajánljuk ennek igénylését? Az InvoiceManagement ötletének alapját az a feltevés adta, hogy a külföldről érkező új munkatárs nyelvtudását nem ismerhetjük. De feltételezhető, azáltal, hogy egy számára idegen országban vállal munkát, anyanyelvén kívül valamilyen nyelven is megérteti magát. Na de hogyan, milyen mértékben képes erre? Mind emellett, azt is be kell látni, ha hivatalos ügyintézésről van szó, még nekünk, magyaroknak is néha meggyűlik a bajunk az ügyintézés módjával, vagy épp magával az ügyintézővel nem értünk szót, persze jelen esetben csak átvitt értelemben gondoltam. Tehát megállapíthatjuk, hogy most érkező külföldi munkatársunknak nincs könnyű dolga, ha számlák befizetéséről, ügyintézéséről és egyéb szolgáltatókkal való kapcsolattartásáról van szó. Erre jó az általunk nyújtott InvoiceManagement szolgáltatás, mely magába foglalja a közműves szolgáltatókkal való kapcsolattartást, a befizetéseket és hiba esetén annak bejelentését is. Sőt, a InvoiceManagement szolgáltatás keretei között munkatársunk segít abban is, hogy külföldi munkatárs munkaideje alatt elintézzük ezeket a hivatalos ügyeket, a hibák kijavíttatását és minden egyebet. Hát nem nagyszerű?